اخبار

لزوم ثبت نام در سایت www.ircme.ir برای تمامی پزشکان

كليه مشمولين يکبار در يکي از مراکز آموزش مداوم ثبت­نام مي­کنند و در مراحل بعدي با واردکردن رمز عبور(کدملي) ثبت نام انجام مي­گيرد. با استفاده از اين طرح:امتيازات کسب شده توسط هر مشمول درهر برنامه در سامانه ثبت و به مشمول اطلاع رساني مي شود.اطلاع رساني جامع در خصوص برنامه ها به مشمولين قانون انجام مي شود.
گواهي کسب امتياز مقرر براي مشمول از طريق سامانه در اسرع وقت انجام مي شود که بصورت Online براي سازمان نظام پزشکي جهت صدور پروانه کار قابل استفاده مي­باشد و نياز به حضور و پيگيري مشمول براي گرفتن گواهي کسب امتياز نمي­باشد.اين موضوع صرفه جويي در وقت ذيقيمت مشمولين را سبب مي شود. امکان مديريت برنامه­ها بيشتر مي شود.
طريقه ثبت نام در سايت:
کلیه افراد مشمول آموزش مداوم جامعه پزشکی اعم از دبیران برنامه ها و مشمولین گروههای پزشکی و پیراپزشکی لازم است ابتدا عضو سامانه آموزش مداوم شوند.به اين منظور لازم است ابتدا به صفحه اصلی سامانه آموزش مداوم{(http://universityname.ircme.ir) به جای university name نام مرکزی را که تحت پوشش آن دانشگاه می باشید را تایپ کنید} مراجعه کرده در قسمت سمت راست صفحه گزینه عضویت در سامانه را کلیک کنید.
با توجه به اينکه از کد ملي به علت منحصر به فرد بودن آن به عنوان نام کاربری در کل سامانه استفاده مي شود، کد ملي به دقت درج و سپس کد امنیتی را وارد نماييد. براي ادامه دکمه ثبت و ادامه را کلیک کنید.
توجه : کد ملی بر اساس الگوریتم رمز نگاری برای بررسی صحت داده کنترل می شود.
اميد است با همکاري مراکز مجري آموزش مداوم و پيگيري مستمر همکاران اداره کل ، شاهد استقرار و تکميل هرچه بيشتر سامانه در جهت تحقق اهداف آموزش مداوم کشور باشيم .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا